maanantai 6. helmikuuta 2012

Heippa!

Tää on mun ihka ekaa blogi-kirjotusta :D Jännää :) Oikeestaan tän nyt alotin sitä varten kun pääsin tuohon aventin rintapumpun koekaniiniks :) ja siitä sitten kertoilen täällä vielä paremmin mutta ajattelin et tää vois olla samalla sellanen oma "vuodatus" paikkakin.. :)


Mut joo se siitä.. Jos nyt ihan eka esittelisin itteni :) Olen siis yhden lapsen äiti vielä tällä hetkellä, 19.2 toista pitäisi pukata tai siis laskettu aika on tuolloin. Ensimmäinen lapsi on siis jo 4 ja puolen vuoden ikäinen tytteli, nyt kovasti pippeli sankaria odotan tulevaksi. (ainakin mahasta päätellen olisi poika) :) Itse olen 26 vuotta, työtön tällä hetkellä tai siis nyt mamma lomalla. Niin ja kuuluuhan meidän perheeseen isäntäki 32-vee iki "nuori" :D, koirat sakemanni 4 v. ja amstaffi kohta 2 v. niin ja pari kissaa. Eli temmellystä riittää täällä satakunnassa :) Onneksi tää ryhmä rämä asustelee niin mettässä ettei häiritä ketään ;D


Olen kyllä vieläkin äimänkäkenä että mä oon voittanut jossain "arvonnassa" ku ei oo oikeen mun tapasta.. :)
Jään nyt odottelemaan sitä tulevaa testausvälinettä eli siis aventin rintapumppua ja jos vaikka tää mahakin tässä pienenis.. :) Toivottavasti ainakin pian ku alkaa olee jo aika ahistavaa ja sanohan tuo mieskin jo viikonloppuna että "et sä vois sit jo synnyttää" :) no kaikki tulee ajallaan ja onhan sieltä yksi jo tullut ulos ni kyl tääkin tulee :)


Otan sitten taas "omaa" aikaa ehtoosti kun rintapumppu saapuu tai tapahtuu jotain muuta "mullistavaa" :D Niin ja hyvää alkavaa viikkoa vaan kaikille!

1 kommentti:

  1. Hyviä viime metrejä odotukseen täältä meiltä kaikilta, kyllä ne lapset on tainnut aina ymmärtää syntyä ennemmin tai myöhemmin :)

    VastaaPoista